head_banner

A fabbrica Zhendong celebra u 30 anniversariu à a fine di u 2022!

À a fine di u 2022, avemu fattu una festa di celebrazione per u nostru anniversariu di 30 anni.

Avemu ragiò per celebrà! A fabbrica Zhendong hè stata fundata 30 anni fà! Fighjemu un ochju in daretu, ma ancu avanti!

Accuminciata in u 1992 cum'è una impresa cumpleta chì hè specializata in a pruduzzione è a vendita di varietà di automobili, motociclette è lampade LED per veiculi stradali è qualchì tipu di lampade civili. Oghji, a cumpagnia hà 500 staffi, e nostre linee di produzzione automatiche è macchine di prova sò da Corea. è Taiwan.It pò pruducia lampade Filament per tutti i tipi di i veiculi strade 0,8 milioni à ghjornu.

A Cumpagnia hà pigliatu a guida per passà a certificazione di u sistema di qualità internaziunale ISO9001 è a certificazione di u sistema di l'ambiente intermazionale ISO14001 in l'industria, è più di 20 tipi di lampadine di l'automobile anu passatu l'autentificazione per E-MARK. Attualmente, a cumpagnia hà trè marche, i prudutti. avè a bona reputazione in naziunale è internaziunale.

Avemu stabilitu lampade per u Centru di Ricerca di l'Ingenieria è a Tecnulugia di i Veiculi Stradali di a pruvincia di Jiangsu in 2012 è hè identificatu cum'è l'unica urganizazione chì hè impegnata in lampade per a ricerca di Veiculi Stradali da u guvernu di a pruvincia di Jiangsu.In u 2012, avemu ancu diventatu a prima Cumpagnia asiatica chì hà registratu è registratu in u Ministeru di e Comunicazioni di u Brasile, i nostri prudutti principali sò stati certificati è ottenuti a certificazione INMETRO.

A nostra cumpagnia hè una impresa d'alta tecnulugia in Jiangsu, chì inquadra u standard naziunale GB15766 per i lampadini di i veiculi di strada, simu membri di l'industria di i lampadini di u gruppu prufessiunale di i veiculi di strada in l'Associazione Chine di l'Associazione di l'Illuminazione di l'Industria di l'Illuminazione. Cummissione di Fari / Neon in l'Associazione Chine di Produttori di l'Automobile.

Avemu dinù sviluppatu lampadine filament LED & dinù sti prudutti contru à a so propria pusizioni & ottene bona reputazione da a maiò parte di i nostri customers.We speru ch'elli vi andà avanti lisu in u futuru.

Ma soprattuttu, vulemu piglià l'anniversariu di a nostra cumpagnia cum'è una occasione di ringrazià! Grazie à a nostra grande squadra, à i nostri clienti fideli, è ancu à quelli chì anu accumpagnatu o accumpagnaranu a fabbrica Zhendong.

Amparate più nantu à a nostra cerimonia di celebrazione di 30 anni di anniversariu, per piacè verificate u nostru situ web à www.sinlete.com.

A fabbrica Zhendong celebra u 30 anniversariu à a fine di u 2022!(1)
A fabbrica Zhendong celebra u 30 anniversariu à a fine di u 2022!(2)
A fabbrica Zhendong celebra u 30 anniversariu à a fine di u 2022!(4)
A fabbrica Zhendong celebra u 30 anniversariu à a fine di u 2022!(3)

Tempu di Postu: Feb-13-2023
whatsapp